Vänligen kontakta oss på kontakt@atikko.se med följande uppgifter:
Företagsnamn & Enhet/Avdelning, Organisationsnummer, Namn, Adress, Postnummer, Stad, Telefonnummer, E-mail, Främre/Bakre sittplatser
Dina biljetter levereras direkt efter att din order är genomförd, ca 5-10 minuter därefter. Skulle det vara så, att du inte fått dina biljetter inom denna tidsperiod, vill vi först be dig kolla din skräppost/spamfilter på mailen. Kan du inte finna ett mail från oss där heller, ber vi dig ta kontakt med oss direkt på kontakt@atikko.se.
Efter ditt biljettköp kommer du mottaga en automatisk bekräftelse på mailen, där du finner åtgång till dina biljetter.
Om du inte fått dina biljetter på mailen inom 5-10 minuter, ber vi dig först om att kolla din skräppost/spamfilter. Om du inte hittar ett mail från oss där heller, tar du kontakt med oss direkt på kontakt@atikko.se så skickar vi dina biljetter så snart som möjligt.
Ofta är det ett resultat av ett skrivfel i den angivna e-postadressen, eller ett systemfel.
Kan du inte längre finna mailet med din biljett, ber vi dig ta kontakt med oss på kontakt@atikko.se. Sänd oss gärna samtidigt den information som du använde vid biljettköpet, som t.ex. namn och telefonnummer - då finner vi nämligen din beställning enkelt i systemet och kan snabbare sända dig din biljett på nytt.
Det är som utgångspunkt inte möjligt att byta eller återköpa biljetter. Du är dock välkommen att ta kontakt med oss på kontakt@atikko.se så ska vi undersöka det närmare.
Biljetten kan scannas direkt från din telefon, och därför är det inte ett krav att du skriver ut biljetten. Skärmen på din telefon skall dock vara intakt.
Om du tror att du angivit en felaktig mailadress vid ditt köp, ber vi dig ta kontakt med oss direkt på kontakt@atikko.se så löser vi problemet och sänder dig dina biljetter.
Det är inte möjligt att köpa bestämda platser på Atikko. Har du dock ett särskilt behov av en specifik plats, kan du ta kontakt med oss på kontakt@atikko.se.
Vi på Atikko är självklart behjälpliga med detta. Vi tillåter i allmänhet köp till en vän, en familjemedlem eller liknande. Vi ber er dock läsa igenom våra köpvillkor som är utformade för att skydda våra kunder från olovlig återförsäljning av biljetter.
Det är tyvärr inte möjligt för tillfället.
Att din beställning inte går igenom, kan bero på flera olika orsaker. Undersök gärna informationen som du skrivit in om det finns några eventuella stavfel och om du använder ett giltigt betalkort. Vill din beställning ändå inte gå igenom, kan du kontakta oss på kontakt@atikko.se.
Du kan använda följande betalningsalternativ när du beställer biljetter:
Visa, Visa Electron, Mastercard, eller Maestro
Önskar du betala på faktura, ber vi dig ta kontakt med oss direkt på kontakt@atikko.se.
Det är tyvärr inte möjligt att få ungdoms-, studie- eller pensionärsrabatt till evenemang som Atikko arrangerar.
De flesta biljetter kan dessvärre inte återköpas (se köpvillkor § 18, stk. 2.
Du är dock välkommen att kontakta oss på kontakt@atikko.se, vid väldigt speciella tillfällen, så ska vi undersöka om det är möjligt att acceptera din förfrågan om återköp.
Vi vill göra dig uppmärksam på att biljetter, som utgångspunkt, endast återköps vid inställda evenemang.
Har du behov av rullstolsplats, ber vi dig kontakta oss på kontakt@atikko.se.
Om du behöver ta med en ledsagare i händelse av funktionshinder, ber vi dig informera oss på kontakt@atikko.se att en ledsagare medföljer, men du behöver inte köpa en extra biljett - medföljande kommer mot uppvisande av ledsagarkort, in gratis på evenemanget. Vi registrerar därefter att du har en ledsagare kopplad till din biljett.
Om du har en funktionsnedsättning som ska tas om hand på något sätt, är du alltid välkommen att kontakta oss på kontakt@atikko.se.
Ta gärna kontakt med oss så snart som möjligt, så kommer vi att göra vårt bästa för att möta dina önskemål.
Atikko tillhandahåller i allmänhet inga personuppgifter eller annan information som anges på denna webbplats till tredje part. Atikko förbehåller sig emellertid rätten att vidarebefordra namn, telefonnummer och e-post till föreläsaren/arrangören, från vilken du har beställt en biljettorder. Personuppgifterna samlas in för leverans av biljetter och för att ge våra föreläsare möjlighet att kontakta dig, till exempel om ett evenemang ställs in eller flyttas.
Om du vill garantera en plats till ett gratis evenemang, måste du boka en biljett eftersom det kan finnas begränsningar på hur många som kan delta i evenemanget.